EntriesAboutDarlinksCredits


Owner



Hello, my name is Mohd Azim bin Jaafar. Welcome to my Bloggie. i'm 17 years old :) SPM candidate this years 2011 ^_^ Taken :)

The Song For You


juzt for u my friends !
Tuesday 6 December 2011 | 0 comments
buad kawankawan yg mengenali aku especially wan , danyal , apek , botax , sapiq , lela , ummi , nad , penyut . aku seronok dapat mengenali korang , hepy dapat berkawan ngan korang , tapi maybe kegembiraan nie hanya sementara jewp kowt . maybe lepas nie aku takk dapat kongsi kegembiraan nie ngan korang lagi , tapi aku akan sentiasa mendoakan kejayaan korang k . harap korang dapat capai citerciter korang . korang senang aku pown hepy kawan :D urmmmm tolong doakan kebahagiaan aku ea kawankawan . kalau aku takkdea ngan korang lagi bermakna aku dah pegy jauh dari sinie . kalau ade jodoh kiter ketemu lagi k . I LOVE YOU ALL my FRIENDS !

Older Post